Wednesday, January 11, 2017

Eugenie Bouchard o cucerește pe Cibulkova și obține un loc în sferturile de finală de la Sydney Apia International 2017.


Frumoasa canadiancă se califică în primul său sfert de finală după ultimul din luna martie a anului trecut, învingând-o  pe deținătoare titlului de la Turneul Campioanelor 6-4 6-3. În primul set, Bouchard a fost condusă de două ori cu un break, dar a reușit să reacționeze rapid de fiecare dată. Apoi câștigând următoarele 3 jocuri a întors setul în favoarea sa 6-4. "De fiecare dată când am jucat cu Domi, am avut lupte foarte dure. A trebuit să mă pregătesc mental pentru asta. Deși am câștigat, cred că aș putea face o mulțime de lucruri mai bine. Dar, da, sunt mândră de mine pentru că am luptat și am câștigat." În următorul set, Genie a arătat jocul care a ajutat-o să ajungă în finala de la Wimbledon și în semifinalele celorlalte trei Grand Șlem în 2014 și după o oră și 39 de minute a închis meciul cu un rever pe linie sălbatic . "De fiecare dată când joci împotrivă uneia dintre cele mai bune jucătoare din lume, este că un standard pentru a vedea ce nivel ai". Aceasta a fost a treia victorie consecutivă împotriva jucătoarei din Slovacia și a doua victorie în două seturi. În runda următoare, fostul nº5 mondial se va înfrunta cu Anastasia Pavlyuchenkova, cea care a învins-o pe deținătoarea titlului.

No comments:

Post a Comment